ZoryPlat besi jambatan naikApa kelebihannya

  • masa pelepasan:2024-04-09 15:22:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:178
  • Penerangan pantas:

    Zory,Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergeraka

Kandungan artikel

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, the use of boarding bridges is becoming increasingly widespread. The normal operation of the boarding bridge hydraulic system is the main technical indicator, and qualified hydraulic oil is the guarantee for the reliable operation of the hydraulic system. Pertahanan sistem minyak hidraulik boleh meningkatkan prestasi jambatan naik. di bawah kita akan singkatkan tiga tindakan pencegahan untuk mempertahankan sistem hidraulik jambatan naik.

Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Republik MoldovaPenyelidikan penyelesaian telah mendapat hubungan antara kedudukan tali silinder hidraulik dan dorongan dan kelajuan angkat platform angkat. Perubahan dalam kelajuan dorongan dan angkat semasa proses angkat platform angkat menentukan optimasi dorongan dan kelajuan angkat platform angkat. Parameter. Kerana rancangan optimasi mekanik ini milik rancangan optimasi binari berbilang-objektif. Analisis dan membandingkan, pilih optimasi yang sepadan, dan tulis program yang sepadan berdasarkan paparan aliran mereka.

Tighten the manual valve to close it.

Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.


ZoryPlat besi jambatan naikApa kelebihannya



Ringkasan: Dengan pembangunan sains dan teknologi,ZoryTruck boarding bridge, bentangan dan desain silinder akan menjadi semakin masuk akal, kerana teknologi terus berkembang dan meningkat. Design yang masuk akal silinder adalah untuk memperbaiki kehidupan perkhidmatannya sambil mengurangi faktor risiko dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif. Suara telah dikurangi, jadi apa yang sangat dijangka adalah peningkatan dalam kemanusiaan.

Peranti penghantaran adalah sambungan dan sambungan penghantaran mesin produksi, diantara motor dan mesin yang berfungsi, seperti rantai lif, roda wayar besi, dll.

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

Perkhidmatan pertamaJembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.

Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.

Perrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.


ZoryPlat besi jambatan naikApa kelebihannya



Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun,ZoryBeli jambatan boarding hidraulik, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

kaedah rata-rataBahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.

Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas di dermaga, platform, gudang, dan tempat lain.

Semasa menggali, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui, operasi perlu dihentikan secara tepat masa dan dilaporkan kepada orang yang bertanggung jawab atas jembatan naik hidraulik untuk mengendalikan. Jembatan pengangkutan tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertai dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, membuatnya selesa untuk forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.

ZoryCilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan.

Udara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi, gelembung ini akan hancur oleh minyak tekanan tinggi dan dipampur dengan cepat, melepaskan sejumlah besar panas, menyebabkan suhu minyak meningkat.

Alasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.


ZoryMaklumat produk lain
  • VarneJembatan boarding logistikmemerlukan

    VarneJembatan boarding logistikmemerlukan

  • El PalmarJembatan naik kecilCara memilih berkualiti tinggi, tahan lama dan murah

    El PalmarJembatan naik kecilCara memilih berkualiti tinggi, tahan lama dan murah

  • El PalmarPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitDapat mencegah karat dengan berkesan

    El PalmarPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitDapat mencegah karat dengan berkesan

  • El PalmarLift Duduk Rumah VillaPerbandingan lebar pendesak

    El PalmarLift Duduk Rumah VillaPerbandingan lebar pendesak

  • DamghanPengubah kuasa berulangReka bentuk kelengkapan paip

    DamghanPengubah kuasa berulangReka bentuk kelengkapan paip

  • TorrenPlatform penangkapan hidraulik mikroMasalah penilaian kualiti

    TorrenPlatform penangkapan hidraulik mikroMasalah penilaian kualiti

  • TorrenJembatan boarding platformMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran eko

    TorrenJembatan boarding platformMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran eko

  • LumiaJembatan naik kecil sederhana8 kategori biasa

    LumiaJembatan naik kecil sederhana8 kategori biasa

  • segera:Peringatan: Maklumat ZoryPlat besi jambatan naikApa kelebihannya memberi anda ZoryPlat besi jambatan naikApa kelebihannya oleh syarikat kami, perkhidmatan ZoryPlat besi jambatan naikApa kelebihannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZoryPlat besi jambatan naikApa kelebihannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZoryPlat besi jambatan naikApa kelebihannya. ZoryPlat besi jambatan naikApa kelebihannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZoryPlat besi jambatan naikApa kelebihannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!