ZoryJenis tetap hidraulik paksi yang diletakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

  • masa pelepasan:2024-04-15 16:23:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:504
  • Penerangan pantas:

    Zory,Titik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hid

Kandungan artikel

Titik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.

Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

ZoryAda tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan penyesuaian untuk menghindari bahaya menghancurkan jari kaki anda apabila papan penyesuaian turun, memastikan keselamatan.

Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin, faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.

KonotopUntuk cerun yang tidak stabil atau tidak stabil selepas penyelamatan kerja bumi, lompatan lubang segmen atas-bawah patut diterima berdasarkan ciri-ciri geologi dan situasi yang mungkin cerun, dan pembangunan terbalik atau pembangunan sebahagian terbalik patut dilakukan pada masa yang tepat. Ia dilarang untuk menggali dan meletup secara tidak terkejut.

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya,ZoryTekanan hidraulik paksi naik bimbit, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja,ZoryJembatan naik hidraulik bergerak,ZoryFabrik Penghasilan DengCheQiao, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).


ZoryJenis tetap hidraulik paksi yang diletakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi



Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.

Sistem kuasa jambatan pengangkutan hidraulik menggunakan silinder minyak yang besar untuk mengangkat seluruh plat bersandar. Apabila ia mencapai kedudukan atas, silinder minyak kecil bermula berfungsi dan melangkah secara lembut keluar dari piring hinge. Plat penyesuaian tinggi dibuat dari plat besi dengan corak tinggi dan profil, dengan kuantiti besar produk berkualiti tinggi dan yang boleh diterima. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Buka valv manual, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.

middlemanThe ton boarding bridge is equivalent to a movable steel slope in actual operation, and electric forklifts can also be reasonably driven immediately into the truck body for large-scale loading, unloading, and transportation operations. Jembatan naik ton adalah bentuk struktur yang sangat terkenal dalam logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan adalah platform yang cepat dan selamat untuk putar produk dan pembuatan dan pembuatan kargo operasi. Tinggi platform muatan dan muatan tetap tetapi tinggi kenderaan yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan berbeza, dan sentiasa ada titik tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan stesen muatan dan muatan. Forklift tidak dibenarkan untuk memasuki atau keluar kenderaan untuk memuatkan dan memuatkan langsung barang. Guna jambatan papan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Forklift boleh masuk dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Semasa proses operasi, hanya satu orang diperlukan untuk beroperasi tanpa kuasa, secara efektif mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang.

Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.

Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, yang adalah kerja-intensiv dan agak kerja-intensiv. Keuntungan: Ia boleh beroperasi dan digunakan dalam mana-mana situasi. Two types of electric pump stations use electric hydraulic lifting and lowering, which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan, tetapi sekarang ada jambatan naik manual dan elektrik yang lebih sesuai untuk digunakan.


ZoryJenis tetap hidraulik paksi yang diletakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi



Jembatan kenderaan: Ia tidak memerlukan menggali atau mengubur lubang di permukaan bangku kerja pengendalian kargo. Ia segera dipasang di tepi bahagian depan platform perkhidmatan pengendalian kargo, dan kebanyakan pembangunan bangunan teknik belum diubah suai. Mesin dan peralatan dengan keuntungan yang jelas, seperti jembatan naik, telah sepenuhnya bermain peran besar dalam industri mereka. Jadi apa akan menjadi trend pembangunan masa depan jambatan naik? Hari ini, editor online akan melakukan analisis dalam-dalam dengan semua orang.

Jabatan KualitiKerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan sering

Penukar juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. Apabila tenaga bekalan kuasa lebih rendah dari % tenaga bernilai, cincin sirkuit pendek inti besi bentuk E peranti ini patah, permukaan yok magnetik dan armatur terkurung, terdapat debu atau rust yang boleh menyebabkan peranti untuk menghasilkan; Buzz&# quo; Bunyi.

Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

ZoryGerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.

Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.


ZoryMaklumat produk lain
  • Bandar BaotouJembatan boarding tetapApakah ciri-ciri produk

    Bandar BaotouJembatan boarding tetapApakah ciri-ciri produk

  • San JoseJembatan naik mudahKaedah pengesanan dan kaedah kawalan

    San JoseJembatan naik mudahKaedah pengesanan dan kaedah kawalan

  • San JosePlatform mengangkat bergerak sendiriKetepatan tinggi

    San JosePlatform mengangkat bergerak sendiriKetepatan tinggi

  • San JoseLift bender tahapTeknologi dan promosi untuk mempercepat pengurangan kapasiti berlebihan

    San JoseLift bender tahapTeknologi dan promosi untuk mempercepat pengurangan kapasiti berlebihan

  • NurabadPengubah kuasa frekuensi berubahAdakah anda tahu berapa bahagian

    NurabadPengubah kuasa frekuensi berubahAdakah anda tahu berapa bahagian

  • IJsselsteinPlatform penangkapan hidraulik profesionalBahan mana yang sangat diperlukan

    IJsselsteinPlatform penangkapan hidraulik profesionalBahan mana yang sangat diperlukan

  • IJsselsteinJembatan boarding yang boleh dikembalikanTurun naik pasaran secara keseluruhan

    IJsselsteinJembatan boarding yang boleh dikembalikanTurun naik pasaran secara keseluruhan

  • ToulonJembatan naik trak bekasPeningkatan kualiti

    ToulonJembatan naik trak bekasPeningkatan kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat ZoryJenis tetap hidraulik paksi yang diletakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi memberi anda ZoryJenis tetap hidraulik paksi yang diletakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan ZoryJenis tetap hidraulik paksi yang diletakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZoryJenis tetap hidraulik paksi yang diletakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZoryJenis tetap hidraulik paksi yang diletakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi. ZoryJenis tetap hidraulik paksi yang diletakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZoryJenis tetap hidraulik paksi yang diletakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!