ZoryJenis pengubah jenis keringEksport terus meningkat

  • masa pelepasan:2024-04-12 14:10:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:307
  • Penerangan pantas:

    Zory,Dalam penukar jenis kering perlindungan relay,ZoryPengubah distribusi jenis kering Scb10, pemutusan titik ralat berkaita

Kandungan artikel

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay,ZoryPengubah distribusi jenis kering Scb10, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik,ZoryPenukar tiga fasa, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

ZoryApa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

IlaGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.


ZoryJenis pengubah jenis keringEksport terus meningkat



Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Persekitaran pemeriksaanOperasi pengubah tenggelam minyak

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Dry type transformer factory


ZoryJenis pengubah jenis keringEksport terus meningkat



(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

pengurusan perantiTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Perubah telinga pemeriksaan

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,ZoryKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkan, ia akan dikendalikan dengan betul.

ZoryLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Pengubah kuasa

ZoryMaklumat produk lain
  • Grand NovaFixed hydraulic boarding bridgeborong

    Grand NovaFixed hydraulic boarding bridgeborong

  • MonzaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiCara menghilangkan masalah ayunan

    MonzaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiCara menghilangkan masalah ayunan

  • MonzaPlatform angkat kereta api tunggalTeknologi dan promosi untuk mempercepat pengurangan kapasiti

    MonzaPlatform angkat kereta api tunggalTeknologi dan promosi untuk mempercepat pengurangan kapasiti

  • MonzaLif rumah tingkat duaLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

    MonzaLif rumah tingkat duaLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • AbharPengubah kuasa 4000kvaApakah parameter teknikal

    AbharPengubah kuasa 4000kvaApakah parameter teknikal

  • KoblenzPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindung

    KoblenzPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindung

  • KoblenzHarga Jembatan NaikKos pembuatan

    KoblenzHarga Jembatan NaikKos pembuatan

  • GeelJembatan naik hidraulik tetapCara memilih padang filem

    GeelJembatan naik hidraulik tetapCara memilih padang filem

  • segera:Peringatan: Maklumat ZoryJenis pengubah jenis keringEksport terus meningkat memberi anda ZoryJenis pengubah jenis keringEksport terus meningkat oleh syarikat kami, perkhidmatan ZoryJenis pengubah jenis keringEksport terus meningkat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZoryJenis pengubah jenis keringEksport terus meningkat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZoryJenis pengubah jenis keringEksport terus meningkat. ZoryJenis pengubah jenis keringEksport terus meningkat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZoryJenis pengubah jenis keringEksport terus meningkat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!